Hodnocení klientů

Oslovili jsme naše klienty, kterým náš tým pomáhá v oblasti eventů, aby se s Vámi podělili o jejich zkušenosti s oblastí eventů a zároveň se zkušenostmi s naší agenturou.

Auto Horejsek

Jak je s námi spokojen prodejce automobilů Auto Horejsek? Na to jsme se zeptali marketingové manažerky Michaely Škrdlantové.

Auto Horejsek

Michaela Škrdlantová, Marketing Manager

Proč pořádáte firemní akce – a jaké?

Pořádáme akce nejen pro zaměstnance naší firmy, ale také pro občany měst, ve kterých máme pobočky. Pro zaměstnance proto, že chceme stmelovat pracovní tým a pro širokou veřejnost z důvodu prezentace naší firmy, která je vždy spojená s testovacími jízdami našich značek a dalšími doprovodnými aktivitami.

Podle čeho si vybíráte program (styl) akce nebo si jej necháte navrhnout od agentury?

Podle toho na co je akce zaměřena – zda se jedná o představení nového modelu, testovací jízdy, firemní večírek atd… vždy máme určitou představu, kterou společně s agenturou dále rozvíjíme.

Podle čeho si vybíráte umělce na svou akci?

Podle druhu akce.

Proč využíváte služeb produkčních agentur?

Protože potřebujeme kvalitní servis a dohled pro hladký průběh našich akcí.

Proč jste si vybrali právě agenturu Dream PRO?

Protože je to tým profesionálů s kreativním myšlením a velkým nadšením pro to co dělají. Neznají slovo ,,nejde,, - proto je radost s nimi spolupracovat.

Aquapalace Hotel Praha

Aquapalace Hotel Prague je dlouholetý klient, pro kterého naše agentura produkuje společenské akce, jako jsou například narozeninové večírky a silvestrovské oslavy.

Aquapalace Hotel Praha

Petr Mašek, Marketing Manager

Proč pořádáte firemní akce – a jaké?

V Aquapalace pořádáme akce převážně na přání klientů, pořádáme však také vlastní, určené k propagaci společnosti nebo při zvláštních příležitostech. Oblíbené jsou akce typu teambuilding, nebo konference spojené s incentivou zaměstnanců. Naše interni akce jsou tvořeny pro výročí spolecnosti, silvestrovské oslavy, apod.

Podle čeho si vybíráte program (styl) akce nebo si jej necháte navrhnout od agentury?

Pokud jde o interni akci, domlouváme se v kolektivu, při akci pro klienta se snažíme inspirovat, ale výběr je na zákazníkovi.

Podle čeho si vybíráte umělce na svou akci?

Doporučení.

Proč využíváte služeb produkčních agentur?

Agentury využíváme hlavně kvůli zdrojům a zkušenostem kterými disponují. Při výběru zadáváme kritéria určující úspěšnou realizaci a oboustranou spokojenost.

Proč jste si vybrali právě agenturu Dream PRO?

Profesionálni přístup, flexibilita, zkušenost a spokojenost z minulých akcí.

Black & Decker

Již od roku 2004 připravujeme pro Českou pobočku společnosti Stanley Black Decker firemní eventy zaměřené na zaměstnance - každoroční firemní předvánoční party nebo výroční setkání formou dnů otevřených dveří.

Black Decker

Markéta Řeháková, manažerka oddělení lidských zdrojů 

Proč jste si vybrali společnost DREAM PRO pro zajištění eventu?

Se společnosti DREAM PRO spolupracujeme již dlouho, známe se již přes 10 let. Společnost jsme si vybrali tenkrát jako jednu ze zavedených místních firem na poli pořádání firemních eventů se širokou škálou kvalitních služeb a každá další zkušenost nás dodnes utvrzuje v tom, že to bylo dobré rozhodnutí. Přitom každá další příležitost ke spolupráci přinese něco nového, neokoukaného, něco, co nás pokaždé nadchne. Tým  DREAM PRO dělá svoji práci srdcem a s velkým nadšením a na výsledku je to pak samozřejmě znát.
 

Jaké akce pro Vás společnost DREAM PRO pořádala?

Jsou to zejména velmi populární předvánoční party pro všechny zaměstnance našeho ústeckého závodu. Každý rok má tento večírek jiné tematické zaměření a patří k akcím, o kterých se mluví ještě půlroku po a již půlroku před konáním. Dále pro nás DREAM PRO zajišťuje výroční dny otevřených dveří v našem výrobním závodě, různé komunikační kampaně či sportovní akce pro zaměstnance.


Co to přinesloVaši společnosti?

Akce pořádané spolu s DREAM PRO mají mnoho pozitivních efektů. Jsou velmi oblíbené mezi zaměstnanci, kteří se svými zážitky dale dělí se svými kamarády, známými, rodinami, a tato pozitivní zpětná vazba se k nám dostává zpátky. Stává se, že uchazeči o zaměstnání uvádí u přijímacího pohovoru, že slyšeli, že děláme skvělé vánoční party. Těší nás, že našim zaměstnancům můžeme za výborné pracovní výsledky a vysoké nasazení nabídnouti benefit ve formě zábavy!

CPI Hotels

Jedním z našich klientů z oblasti hotelnictví je skupina CPI Hotels, pro kterou jsme zajišťovali Grand Opening hotelů Clarion (Ústí nad Labem, České Budějovice)

CPI Hotels

Soňa Ontlová, Marketing Specialist

Proč pořádáte firemní akce pro zaměstnance a jaké?

Teambuildingy, vánoční party. Je to jedna z odměn pro zaměstnance a posiluje to tým.

Pro pořádáte firemní akce pro klienty a jaké?

Pořádáme tematické večery přibližně 4x do roka – pro individuální přístup/odměnu, Grand Opening party – pro představení a navštívení nových prostor našich hotelů. Dále pak narozeninové a novoroční party jako poděkování za spolupráci a jejich věrnost. Zároveň je zde nový potenciál pro získání nových klientů.

Pro pořádáte doprovodné akce pro zákazníky?

Propagujeme tím naše hotely, snažíme se být jinačí, než-li konkurence. Pro hosty je to atraktivní a zábavné.

Podle čeho si vybíráte program (styl) akce nebo si jej necháte navrhnout od agentury?

Volíme program dle cílové skupiny a daného hotelu, které oslovujeme. Při výběru dáme i na doporučení ze strany agentury.

Podle čeho si vybíráte umělce na svou akci?

Styl, reprezentace, reference a doporučení.

Proč využiváte služeb produkčních agentur?

Spoléháme se na profesionalitu, znalost prostředí ve kterém se produkční agentury pohybují.

Proč jste si vybrali agenturu Dream PRO?

Profesionální přístup, přátelská atmosféra, rozumná cenová nabídka.

 

V případě, že byste měli zájem o bližší podrobnosti týkající se spolupráce, rádi Vám je sdělíme na osobní schůzce. 

Hitachi Cable

Pro společnost Hitachi Cable uspořádal DREAM tým nejednu kulturní akci. Jak byla spokojena s komfortem našich služeb HR manažerka Daniela Čásová?

Společnost Hitachi Cable

Daniela Čásová, Administration & HR Manager

Proč jste si vybrali společnost DREAM PRO pro zajištění eventu? 

V minulých letech jsme si pořádali firemní akce vždy svépomocí s ohledem na velikost firmy. S rostoucím počtem zaměstnanců jsme se v loňském roce rozhodli oslovit na doporučení společnost  DREAM PRO a bylo to správné rozhodnutí.

Jaké akce pro Vás společnost DREAM PRO pořádala? 

Již jsme se společností DREAM PRO zajišťovali Den otevřených dveří (family day) a Vánoční večírek.

Co to přineslo Vaši společnosti?  

Skvělou zábavu bez organizačních komplikací.

Proč využíváte služeb produkčních agentur?

Především z důvodu vysoké profesionality a přehledu v oboru.

KINEX BEARINGS

Díky této společnosti jsme zavítali na slovenský trh. Podíleli jsme se na organizaci rodinného dne pro zaměstnance firmy, VIP event pro významné partnery a nelze opomenout ani odborný seminář pro studenty středních a vysokých škol.

Společnost KINEX BEARINGS

Peter Ťapay, Sales department / Marketing

Proč pořádáte firemní akce – a jaké?

Konkrétne v roku 2016 sme realizovali viacero firemných akcií pri príležitosti 110. výročia spoločnosti KINEX BEARINGS, a.s. V spolupráci produkčnou agenturou Dream PRO sme organizovali Rodinný deň pre zamestnancov a rodinných príslušníkov, VIP event pre významných partnerov spoločnosti, ako aj Odborný seminár pre študentov stredných a vysokých škôl na tému „Tvoja budúcnosť v strojárstve.“

Podle čeho si vybíráte program (styl) akce nebo si jej necháte navrhnout od agentury?

Program sa snažíme poňať tématicky podľa charakteru akcie, pričom nám bola kreatívci z agentúry Dream PRO veľmi nápomocní pri navrhovaní samotného konceptu akcií. Podle čeho si vybíráte umělce na svou akci? Umelcov si vyberáme v súlade s typom akcie, tak aby nám zapadli do programovej štruktúry, a samozrejme berieme do úvahy referencie, minulú skúsenosť s nimi, resp. necháme si odporučiť umelcov od agentury.

Proč využíváte služeb produkčních agentur?

Produkčná agentura nám dokáže ponúknuť know-how a odbornosť, kterou jako výrobná firma nedisponujeme, a navyše nám šetrí časový priestor a organizačnú kapacitu, pričom garantuje 100%-ný výsledok akcie.

Proč jste si vybrali právě agenturu Dream PRO?

Agentúra Dream PRO bola pre nás jednoznačnou voľbou, keďže kreatívny spôsob, s akým pristúpili k zadaniu našich akcií, predčil konkurenciu ako aj naše predstavy. Navyše, osobná prezentácia Ľuboša a Kláry nás uistili o opodstatnenosti pozitívnych referencií na akcie realizované v našej sesterskej spoločnosti – Zetor. V prípade organizovania eventových akcií v budúcnosti agentúru Dream PRO určite radi oslovíme, lebo vieme, že stavíme na kvalitu.

KONE

Pro společnost KONE jsme připravovali netradiční vánoční večírek či teambuilding. Jak hodnotí tyto akce za společnost KONE trenér a koordinátor pro oblast BOZP - Pavel Svoboda?

Společnost KONE

Pavel Svoboda, trenér a koordinátor pro oblast BOZP 

Proč pořádáte firemní akce – a jaké?

Naše společnost pořádá během roku několik firemních akcí, mezi které patří, Safety day, Den dětí, Podzimní dlabání dýní, Mikulášská besídka či Vánoční večírek. Všechny tyto akce pořádáme pro naše zaměstnance a pro jejich rodinné příslušníky. Jsou to do jisté míry formy benefitů, kterými společnost KONE svým zaměstnancům dává najevo, že nejsou jen oni na prvním místě, ale i jejich rodina, a že společná spokojenost a týmový duch zaměstnanců je důležitý.

Podle čeho si vybíráte program (styl) akce nebo si jej necháte navrhnout od agentury?

Většinu akcí si během roku zařizujeme sami a program volíme dle návrhů zaměstnanců, které nasbírají vedoucí pracovníci. Ale jsou i akce, které si necháváme navrhnout a zprostředkovat od agentury jako je Safety day, kdy zadáme požadavky na dané téma a program necháme vytvořit.

Podle čeho si vybíráte umělce na svou akci?

Na našich akcích málo kdy vystupují umělci. V minulosti nám na nějakých akcích např. hrála revivalová skupinu či jsme měli barmanskou show, ale to je již dávno. A podle čeho byli tito umělci vybráni, nevím, možná na základě návrhu některé z agentur.

Proč využíváte služeb produkčních agentur?

Je to pro nás pohodlnější využít služeb agentury, hlavně pro organizaci větších celopodnikových akcí.

Proč jste si vybrali právě agenturu Dream PRO?

Důvodem proč jsme si letos vybrali pro organizaci akce Vaší agenturu, byla lepší spolupráce a lépe zvolený program oproti konkurenci.

Obec Hrdlív

Měli jsme to štěstí, že jsme mohli pořádat oslavy výročí 700. let historie obce Hrdlív. Samotnou událost zhodnotil místostarosta obce Bc. Michal David.

Obec Hrdlív

Bc. Michal David, místostarosta  

Obecní úřad Hrdlív, okres Kladno děkuje touto cestou firmě Dream PRO, s.r.o. za vynikající spolupráci při přípravě oslav výročí 700. let historie obce Hrdlív, které proběhly v měsíci červnu 2016. Již od samého počátku, říjen 2015, kdy byla firma Dream PRO, s.r.o. oslovena, na základě rozhodnutí zastupitelstva obce, probíhala vzájemná spolupráce na vysoké úrovni. Zaměstnanci firmy se nám věnovali kdykoli to bylo třeba, oceňujeme zejména jejich profesionální přístup a snahu vyladit naše požadavky ke spokojenosti obyvatel obce, což se také podařilo. Akce byla nejen občany naší obce Hrdlív vnímána velmi pozitivně, nebyla zaznamenána jediná negativní reakce.  Firma Dream PRO, s.r.o. si celkovým bezproblémovým zajištěním akce udělala v našem regionu  skvělou reklamu a rádi firmu budeme doporučovat okolním obcím a městům k uspořádání jejich oslav.

OC Central Most

Pro Obchodní centrum Central Most připravujeme již několikátým rokem doprovodné aktivity - modní přehlídky, tématické velikonoční a vánoční programy.

Obchodní centrum Central Most

Ing. Pavla Lukavská, Marketing Manager
 
Proč pořádáte doprovodné akce pro návštěvníky Vašeho obchodního centra – a jaké?
Cílem akcí pro zákazníky je hlavně zvyšování loajality, vždy se snažíme event spojit se spotřebitelskou soutěží. Sekundárním cílem je tedy zvyšování obratů nájemců.
Akce musí být zajímavé, netradiční, které upoutají pozornost návštěvníků ještě před tím, než-li do Obchodního centra přijdou. Nezakládáme si na známých umělcích, jsme centrum ve městě a spíše se snažíme o to, aby akce vzbudila patriotismus v našich zákaznících.
 
Podle čeho si vybíráte program (styl) akce nebo si jej necháte navrhnout od agentury?
Jak již bylo zmíněno v předešlé odpovědi - zajímavý, etradiční a upoutal pozornost návštěvníků. První impulz na program většinou vychází od od nás, agentura poté přirpaví veškeré podrobnosti a připraví kompletní prezentaci.
 
Podle čeho si vybíráte umělce na svou akci?
Nejde nám až tak o známé umělce, ale o to, aby byli zajímaví. Důležitá je určitě spolehlivost a schopnost se přizpůsobit situaci.
 
Proč využiváte služeb produkčních agentur?
Mou náplní v OC je zastřešní kompletního marketingu, který mi zabírá velmi času a proto využíváme služeb eventových agentur. Zároveň agentura nabídne dostatek lidí na koordinaci akce, má kreativní tým a zaštítí celé akci. 
 
Proč jste si vybrali agenturu Dream PRO?
Spolehlivost, kreativita a vždy skvělá příprava a realizace akce.
 
V případě, že byste měli zájem o bližší podrobnosti týkající se spolupráce, rádi Vám je sdělíme na osobní schůzce. 

OC FORUM Ústí nad Labem

OC FORUM Ústí nad Labem, pro které připravujeme módní přehlídky, spotřebitelské soutěže a doprovodné programy v rámci velikonoc či vánoc.

Obchodní centrum Forum Ústí nad Labem

Michal Ešner, Marketing Manager

Proč pořádáte doprovodné akce pro návštěvníky Vašeho obchodního centra – a jaké?

Event marketing spadá do strategie propagace našeho obchodního centra. Zvyšujeme tím povědomí o OC, navyšuje návštěvnost a tím i prodeje jednotlivých nájemníků našeho OC.

Podle čeho si vybíráte program (styl) akce nebo si jej necháte navrhnout od agentury?

Záleží na tom, k čemu je daný event určen – zda-li pouze k obecnému povědomí nebo je zacílen k dané cílové skupině nebo se jedná o podporu prodeje pro naše nájemníky. Ale obecně se dá říci – atraktivnost tématu, programu a musí mít přidanou hodnotu pro naše nájemníky.

Proč využiváte služeb produkčních agentur?

Agentur, které jsou zaměřené na eventy jsou kreativní, mají zajímavé nápady, kompletní realizaci, zkušenosti, vlastní know how, tým lidí. Není v našich silách si akce zajišťovat in-house.

Proč jste si vybrali agenturu Dream PRO?

Kreativní tým, mají zkušenosti, jsou spolehliví a flexibilní.

 

V případě, že byste měli zájem o bližší podrobnosti týkající se spolupráce, rádi Vám je sdělíme na osobní schůzce. 

Schrack Technik

Roadshow společnosti Schrack Technik spol. s.r.o. k významnému působení 25 let na českém trhu

Schrack Technik spol. s r. o.

Ing. Eliška Kačerová, Marketing Manager

Proč jste si vybrali společnost DREAM PRO pro zajištění eventu? 

Hledali jsme profesionální tým, který má zkušenosti a kontakty. A jelikož jsme slavili 25 let na českém trhu, chtěli jsme větší show, na jejíž uspořádání jsme neměli vlastní personální kapacity.

Jaké akce pro Vás společnost DREAM PRO pořádala? 

Společnost DREAM PRO pro nás zajišťovala v roce 2016 kompletní doprovodný program pro projekt „Informační dny“, který pořádáme pro naše zákazníky každoročně. Tentokrát se jednalo o 9 měst napříč ČR.

Co to přineslo Vaši společnosti?  

Spokojené a bavící se zákazníky, se kterými jsme posílily vzájemné obchodní vztahy.

Proč využíváte služeb produkčních agentur?

Bylo to poprvé, co jsme využili profesionální firmu. Je to jednodušší, časově přijatelnější, komplexnější a spolehlivější řešení.

 

SSI TECHNOLOGIES

Pro americkou společnost SSI TECHNOLOGIES jsme připravili netradiční Den otevřených dveří v česko amerických barvách. Jak byla akce hodnocena HR manažerkou firmy?

SSI TECHNOLOGIES

Gabriela Topková, HR manažerka 

Proč pořádáte firemní akce – a jaké? 

V práci trávíme spoustu času, je naprosto nezbytné proložit nebo nakombinovat čistě pracovní aktivity s jiným typem činností. Jednou z možností jsou právě firemní akce, které mohou mít různou formu, velikost, hloubku či směr. Naše zkušenost je taková, že to zaměstnanci v případě dobré komunikace uvítají a ocení.

Podle čeho si vybíráte program (styl) akce nebo si jej necháte navrhnout od agentury?

Zpravidla připravujeme program ve spolupráci s agenturou. Máme určitou potřebu a představu, máme znalost firmy a našich zaměstnanců. Agentura má ale zkušenosti, ví co je či není reálné, oni jsou ti experti.

Podle čeho si vybíráte umělce na svou akci?

Umělci korespondují z celkovým programem. Umělci by měli podtrhnout téma a zapadnout do celého konceptu akce.

Proč využíváte služeb produkčních agentur?

Není v našich silách připravit větší akce na profesionální úrovni. Jak je již zmíněno výše v textu, my nejsme těmi odborníky, nemáme ty správné kontakty. Jsme experty na jiné záležitosti a těm se plně věnujeme. Firemní akce pro zaměstnance si necháváme od „A-Z“ připravovat od produkčních agentur, protože to umějí.

Proč jste si vybrali právě agenturu Dream PRO?

Produkční agenturu Dream PRO jsme si vybrali hned z několika důvodů:

  1. Jedná se o lokální společnost s dlouhou tradicí – my chceme podporovat lokální firmy.
  2. Úspěšně jsme spolu již spolupracovali na několik menších, ale i opravdu velkých firemních akcích (sportovní den pro zaměstnance, dny otevřených dveří pro zaměstnance i veřejnost, vánoční párty...aj.).
  3. Připravují akce na velmi vysoké úrovni, dokáží se maximálně přizpůsobit potřebám a možnostem a nabízejí nová – atraktivní řešení. Respektují zadání, přicházejí s řešením.
  4. V den akce si sami dohlíží na její průběh. Tím umožňují klientům, aby si to celé mohli také užít.

ZETOR

Pro společnost Zetor jsme pořádali hned několik kulturních akcí. Nelze opomenout 70 let výročí společnosti, family day a vánoční večírek. Jak hodnotí spolupráci specialista korporátní komunikace Alexandr Kuchař?

Zetor

Alexandr Kuchař, Specialista korporátní komunikace

Proč pořádáte firemní akce – a jaké?  

Společnost ZETOR TRACTORS a.s. organizuje akce jak pro zaměstnance společnosti, tak i pro obchodní partnery, zákazníky a fanoušky značky. V rámci kvalitně připraveného eventu se nám daří rozšiřovat povědomí o značce a také a posilovat samotnou image značky a díky těmto akcím se nám také daří zjišťovat zpětnou vazbu na naši činnost, produkty apod.

Podle čeho si vybíráte program (styl) akce nebo si jej necháte navrhnout od agentury?

Téma akce se volí podle příležitosti, v rámci které se daná akce koná a také s přihlédnutím k definované cílové skupině, kterou chceme oslovit. Cílovou skupinu i příležitost formulujeme jako zadavatelé,od oslovených agentur pak očekáváme předložení propracované kreativní myšlenky, která zasáhne přesně cílovou skupinu. Očekáváme předložení a zpracování návrhueventu, ve kterém jednotlivé body programu do sebe plynule a vhodně zapadají, a vzniká tak ucelená a propracovaná akce, která osloví každého účastníka a zanechá v něm dojem. Pokud v rámci vyhodnocení akci evidujeme pozitivní odezvu a spokojenost ze strany účastníků, víme, že se akce vydařila.

Podle čeho si vybíráte umělce na svou akci?

V této části plně spoléháme na profesionalitu agentury. Jako jedinečná česká značka preferujeme i jedinečné české či slovenské umělce, kteří mají případně vztah k našim traktorům. Postačí však i jen pozitivní vnímání a zájem o umělce ze strany cílové skupiny.

Proč využíváte služeb produkčních agentur?

Produkční agentury dokáží ideálně skloubit kreativní a produkční částieventu. Využitím těchto agentur dosahujeme efektivnějších a propracovanějších akcí s ucelenějším programem. Produkční agenturu vybíráme vždy v rámci veřejné zakázky a usilujeme vždy o spolupráci s těmi společnostmi, které předloží nejpropracovanější a nejpůsobivější program a podobu akce. Usilujeme o spolupráci s těmi nejlepšími.

Proč jste si vybrali právě agenturu Dream PRO?

Naše společnost má definovaná poměrně přísná kritéria v rámci výběru produkční agentury. Společnost DREAM PRO však splnila hned v prvním kole všechny definovanépodmínky a předložila návrhy podoby akcí nad očekávání propracované a kreativní. V rámci přípravy a organizace byl každý člen společnosti vždy spolehlivým a profesionálním partnerem, a to za jakýchkoliv situací. Osobní přístup, flexibilita a angažovanost členů týmu DREAM PRO nás jen utvrdila, že spolupracujeme s velkými profesionály, kteří velmi dobře rozumí svému řemeslu. I s pomocí DREAM PRO se nám podařilo v roce 2016 posunout vnímání značky ZETOR zase o další stupínek výše.

Březňák - Den otevřených dveří 2017